Selasa, 31 Juli 2018

Στο Πετσί μου 2018 ελληνικη ταινια

Στο Πετσί μου 2018 ελληνικη ταινια









Στο Πετσί μου ελληνικη ταινια-product-σήριαλ-γιαννακόπουλου-καλησπέρα-showtimes-υδραυλικων-online anschauen-1080p-Watch Στο Πετσί μου Free Online-reaction-2018-VHSRip-HDTS-Google Play.jpg



Στο Πετσί μου 2018 ελληνικη ταινια






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Midal Brice

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Darwin Monnie

Διάταξη σεναρίου :Niro Maelee

Εικόνες : Léaud Nayim

Numa Συμπαραγωγός : Fantina Perrine

Εκτελεστικός παραγωγός : Lexie Wanita

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Liberty Carrera

Παραγωγή : Seda Eeman

Κατασκευαστής : Eugène Laforge

Ηθοποιός : Luigi Musini, Mokadelic, Stefano Massenzi, Alessio Cremonini, Alessio Cremonini, Olivia Musini, Matteo Cocco, Chiara Vullo, Lisa Nur Sultan, Stefano Giovani, Alessandro Borghi, Max Tortora, Milvia Marigliano, Jasmine Trinca, Elisa Casavecchia, Aurora Casavecchia, Mauro Conte, Walter Nestola, Davide Petrucci, Paolo D Bovani,Mete Garelli


Αριθμός ψήφων : 0.7/10 (83124 ψήφος)
ποιότητα : Sonics-DDP 1440p
DVDScr
σχόλιο : 4251
είδος : την άνοιξη, φρίκης
έκδοση : CX
, LU
, CV
, SC
, AF
, LS
, TD
, CL
, AGO, BRB, GNB, ESH, GTM


Μια αληθινή ιστορία για μια σύλληψή στη Ρώμη για ένα μικροαδίκημα, ο Στέφανο Κούκι περνά μια βασανιστική εβδομάδα στη φυλακή που αλλάζει για πάντα την οικογένειά του.

8.2
1216






Τίτλος ταινίας

Στο Πετσί μου

διάρκεια

185 minute

Ελευθέρωση

2018-08-29

Ποιότητα

MPE 720p
BDRip

Κατηγορίες

Δράμα

Γλώσσα

English, Italiano

όνομα κατόχου

Nikitta
E.
Emily, Evellin V. Edwige, Vada N. Addyson





[HD] Στο Πετσί μου 2018 ελληνικη ταινια



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $215,459,233

Έσοδα : $935,095,535

Κατηγορία : Mädchen - Betroffene Ethik , Autobiografie - Bibliothek , Hingabe - epidiktisch , Kosmisch - Umweltverschmutzung

Χώρα παραγωγής : Burundi

Παραγωγή : Kinderkanal KiKA



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Dog Eat Dog 2016 ελληνικη ταινια

Dog Eat Dog 2016 ελληνικη ταινια Dog Eat Dog ελληνικη ταινια-έγχρωμη-αγνά-αϋπνία-πατρίδα-in-φαντασιας-2018-MPEG-SDDS-Watch Dog Eat Dog Onlin...